Donau Touristik - Passau

Adresse: Johann-Bergler-Straße 2, 94032 Passau, Deutschland.

Webseite: donaureisen.at
Spezialitäten: Reisebüro.

Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 11 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 4.2/5.

📌 Ort von Donau Touristik

Donau Touristik Johann-Bergler-Straße 2, 94032 Passau, Deutschland

Überblick über Donau Touristik

Donau Touristik ist ein renommiertes Reisebüro, das sich auf spezielle Wasser- und Radtouren entlang der Donau spezialisiert hat. Mit der Adresse Johann-Bergler-Straße 2, 94032 Passau, Deutschland bietet das Unternehmen einen einzigartigen Service für Reisende, die etwas Besonderes suchen.

Kontaktinformationen: Falls Sie mit Donau Touristik in Kontakt treten möchten, können Sie die Telefonnummer nutzen oder besuchen Sie ihre Website donaureisen.at, um mehr über ihre umfangreichen Reisepakete zu erfahren.

Besonderheiten und Spezialitäten

Reisebüro-Spezialität: Als Reisebüro konzentriert sich Donau Touristik auf die Organisation von Reiseerlebnissen, die nicht nur Unterhaltung, sondern auch Bildung und kulturelle Einblicke bieten. Ihre Spezialität liegt in den gut geplanten und gut organisierten Reiserouten, die die Schönheit der Donau und ihrer Umgebung aufzeigen.

Weitere wichtige Informationen

Parkmöglichkeiten: Für Reisende, die ihr Auto während der Tour abstellen möchten, bietet Donau Touristik die Möglichkeit, ihre Fahrzeuge für die Dauer der Donau-Radtour zu parken. Diese Praxis ist jedoch zu beachten, da der Standort für Navigationssysteme etwas schwer zu finden sein kann.

Bewertungen: Auf Google My Business hat Donau Touristik 11 Bewertungen erhalten, was auf eine solide Reputation und Kundenzufriedenheit hindeutet. Die durchschnittliche Bewertung liegt bei 4,2 von 5 Sternen, was eine sehr positive Resonanz der Kunden widerspiegelt.

Mehrere Kunden haben positive Erfahrungen berichtet, darunter ihre Zufriedenheit mit der Organisation, der Vielfalt der auf der Tour angebotenen Aktivitäten und der Hilfsbereitschaft des Ansprechpartners, der sogar an Feiertagen erreichbar ist. Besondere Erwähnung findet die gute Parkmöglichkeit für Fahrzeuge, obwohl die Platzierung für Navigationssysteme herausfordernd sein kann.

Empfehlung

Für Reisende, die eine unvergessliche Reise entlang der Donau suchen, die von professioneller Organisation und einer Vielzahl an Erlebnissen geprägt ist, ist Donau Touristik definitiv die richtige Wahl. Ihre Fähigkeit, sowohl kulturelle als auch sportliche Angebote zu vereinen, macht sie zu einem idealen Partner für Radtouren und Schiffstouren. Kontaktieren Sie sie am besten über ihre Webseite donaureisen.at, um Ihre nächste Donau-Abenteuer zu planen. Ihre Hilfsbereitschaft und die positive Bewertung sprechen für sich – lassen Sie sich von Donau Touristik auf eine Reise der besonderen Art mitnehmen

👍 Bewertungen von Donau Touristik

Donau Touristik - Passau
MARITA S.
5/5

Wir haben eine Schiff & Radreise von Passau nach Budapest auf der MS Primadonna gemacht, waren rundum zufrieden

Donau Touristik - Passau
Jens E.
5/5

Gut organisiert. Immer wieder gern. Tolle Hotels. Sehr viel Abwechslung auf der Tour. Ansprechpartner sehr hilfsbereit und auch am Feiertag erreichbar.

Donau Touristik - Passau
Johannes T.
4/5

Wir hatten dort unsere Autos Geparkt für die Zeit unserer Donau Radtour.

Donau Touristik - Passau
Monika W.
4/5

Schwer zu finden wenn man dem Navi folgt...

Donau Touristik - Passau
Ronny O. V.
4/5

Plek waar we de auto konden neerzetten tijdens onze fietstocht van Passau naar Wenen. Heeft alleen bepaalde tijden open zodat je niet direct op weg kan. B.v. vrijdag van 12.30 tot 13.30 open. Je kunt dus niet s'morgensvroeg binnen aan de tocht. De buschauffeur die je eventueel vanuit Wenen terug brengt naar Passau is ruim binnen de openingstijd in de middag 12.30- 13.30 bij de parkeerplaats.

Donau Touristik - Passau
Kings E.
1/5

We deden een Donau-cruise op de MS Primadonna eind juli 2023. Er zijn hierover verschillende, helaas negatieve opmerkingen te maken :
1. je moet parkeren op de eigen, totaal onbewaakte en dus onveilige parking van Donautouristik (Kapuzinerstrasse 44 in Passau). Bij terugkeer van de cruise was het embleem van mijn BMW weggenomen... Uiteraard zegt men dat men 'niet verantwoordelijk' is. Er zijn echter geen camera's, geen verlichting, zeer hoge hagen waardoor er geen sociale controle is, en ongeremde toegang voor ‘bezoekers’, waardoor iedereen het aanbod van de eigen parking zou moeten weigeren. Je krijgt trouwens geen alternatief aangeboden. Ik heb als compensatie voor de diefstal een voucher van 75 euro aangeboden, maar eens de Donau-cruise gedaan is, kom je niet terug. Dit is gewoon zinloos als schadeloosstelling.
2. Het cruiseschip MS Primadonna heeft voornamelijk Servisch personeel aan boord, waarvan de meesten een eerder elementair Duits spreken, dat overigens de hoofdtaal aan boord is. Voor de dagelijkse fietstochtbriefing kregen de Duitstaligen aan boord de info na de hoofdmaaltijd (om 21.00u) en de anderen kregen die pas om 22.00u...Omdat men de wrevel erkende, heeft men dan besloten die info voor het avondeten te geven (dus om 18.00u), waardoor dan wél de namiddag een stuk korter werd. Ook kwamen de infobladen in de kajuiten énkel in het Duits; je moest bij de balie om een Engelse versie vragen. Dat komt dus over als het 'minderwaardig' achten van de andere (Vlaamse, Nederlandse, Canadese en Amerikaanse) klanten.
3. De airco in onze kajuit, die de duurste is omdat ze zich op het promenadedek bevindt, werkte heel de tijd niet, maar een alternatief was er niet; nooit énige compensatie voor gekregen.
4. De Duitse klanten konden blijkbaar hun favoriete tafel krijgen, waardoor de 'leftovers' alweer voor de minder geïnformeerde klanten was. Wij betaalden de hoogste prijs, maar kregen een tafel in het midden, tegen een muur, waardoor we enkel zicht hadden aan één kant, waar 6 mensen zaten; zicht : miniem dus.
5. We kregen allemaal een gratis scheerbeurt en aquajet, maar helaas werden we verschillende keren gestoord door personeel en soms ook klanten, waaruit blijkt dat men het belang niet kent van 'rust' tijdens een welness-moment. De scheerdame was ongeschoold, waardoor ik met een bebloed gelaat (door de vele minieme snijwonden) en nog vele stoppels haar kabinet verliet. Het toont eens te meer aan hoezeer men niet inzit met service en vooral kwaliteit.
6. Ik heb een klachtenformulier ingevuld, maar daarop is nooit énige reactie gekomen. Ook reisbureau Thematravel uit Diest heeft het helemaal laten afweten en heeft nooit wat dan ook ondernomen om deze mislukte cruise te compenseren of ermee aan de slag te gaan. Het is dus niet zo dat ik dit schrijf zonder de betrokkenen te hebben geïnformeerd.

Helaas moet ik dus zeggen dat je beter elders boekt, bij échte cruise-specialisten en lees vooral de gefundeerde, concrete reviews.

Donau Touristik - Passau
bobby C.
5/5

Excellent support and service.

Donau Touristik - Passau
Horst B.
5/5

Go up